oooh my love

hej och hå.
igår drog vi till kb och söp till det :S träffade en kille som jag träffade tidigare i somras. han va lite weird, men söt. så ja snackade med honom lite då. när jag skulle gå hem kommer hans tjejkompis fram till mig och frågade hur det gick med killen. jag sa, nä det går inte så bra han verkar inte vara så värst intresserad. då sa hon, det va ju bra för mig han är nämligen min kille. hahaha ok! vilka cp'n

ja gick och la mig aspackad hemma hos våffe, sov i 4 h sen åkte jag till jobbet. aram och jag hade kul med waklietalkies :D
sen stack vi till italiano och käkade middag. blev bjudna på tiramisu mums och nu är italienarna kära i mig. skitbra! pojkvän nära jobbet :D som dessutom kan mata mig när jag är hungrig :D :D

på väg hem på bussen utanför stippes råkade jag glo på en man som satt där inne. såg att han sa -va fan glor du på?
HAHAHAHAHA det såg så kul ut att jag började asgarva för mig själv så att folk på bussen började tro att jag va lite vrickad. fast det är jag ju..

och nu sex and the city tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback