summer of 2007

så mycket har jag nog aldrig skrattat som jag gjort denna sommaren. så mycket har jag har jag nog aldrig gråtit som jag gjort denna sommaren. jag har nog aldrig mått så här bra, jag har nog aldrig mått så här dåligt. blandade känslor.
jag lovar jag har funnit min själsfrände, helt sjukt som vi synkar. det svider nu i mitt hjärta eftersom hon flyttat tillbaka till london. men fy fan vad roligt vi har haft! anledningen att jag är så vansinnigt förbannad är för att jag var tvungen att flytta tillbaka till min bror i samband att jag sa upp mig från mitt gamla jobb. nu är jag rosenrasande! här händer ingenting, har försökt hitta egen lägenhet. förbannat svårt om jag ska ha hyres och så förbannat dyrt om jag ska ha köpes.
jag och min kära waffle ska iaf koka ihop nåt bra nu och fly.

nu är det så att jag ska storstäda, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback