en gruppkonversation

i torsdags blev jag indragen i en gruppkonversation på msn. jag vet vem tre av killarna är, men där finns fler killar som pratar om mig som jag inte har en aning vem dom är. om ni tar er några minuter och läser får ni lära känna några av malmös "tuffa killar"...

izzi säger:

stella

izzi säger:

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

stella på albaska är blöjan

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

hahahahahah

sabba// säger:

sabba// säger:

flippa inte

izzi säger:

sabba// säger:

jag får ont i huvet

wanni säger:

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

ö isma jag får göra dett a på dej

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

ö detta mena jag

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

ö

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

får inte fram rätt bild

wanni säger:

of of of

wanni säger:

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

jag heter Ylli shabani o jag är kåt

wanni säger:

hahah

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

ylli det räcker med dem bilderna

izzi säger:

ghaa

wanni säger:

jag heter ylli shuta o jag e kåtast i malmö

sabba// säger:

har ni sätt vem som va inne o sen stack ut snabbt

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

hahahahah

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

nacho ?

sabba// säger:

nej en brud

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

gb sara ?


Ny msn! Ny Facebook! Ylli har precis skickat dig en vibb.


sabba// säger:

men det e en som ger henne order

wanni säger:

vem vill k miggggggggggggg

wanni säger:

jag e kåt

wanni säger:

någon

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

hahahahahahah

wanni säger:

snälla

wanni säger:

jag har runkat 1 år

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

 sug av mej nån !

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

 MA stick

wanni säger:

o ändå fått klamydia men vi kan använda gummi

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

hahahahahh du e sjuk wanni

sabba// säger:

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

någon jagar för fullt han är helt tyst

sabba// säger:

krig

izzi säger:

vem e stella

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

ditt x

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

wow du tog hennes msn direkt va

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

vilken hund

wanni säger:

vem vill k

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

sabba// säger:

oooo pixiepunkt

wanni säger:

jag e kåt

wanni säger:

som fan

sabba// säger:

han tar en chans

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

hahahah

wanni säger:

jag tar vad som helst

izzi säger:

ha

sabba// säger:

hahha

wanni säger:

snälla sätt på mig

Cengo .....Unbreakable säger:

fuck me baby

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

cengis du hade ringt

wanni säger:

någon

Cengo .....Unbreakable säger:

jaja mmmmmmmmm

Cengo .....Unbreakable säger:

skit i de

wanni säger:

ta mig hårt

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

va vill du din zigenare ?

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

ville du ha telle sex?

wanni säger:

jag vill slicka röv

Cengo .....Unbreakable säger:

inget just nu

wanni säger:

så sugen ja e

Cengo .....Unbreakable säger:

tar de sem

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

hahah ok

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

vem ska spela fotboll på söndag?

Cengo .....Unbreakable säger:

vart

izzi säger:

ja

wanni säger:

sandra ska vi ha sex

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

jag ska blåsa ismail igen

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

kockums

izzi säger:

du kan suga min

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

10 -12

izzi säger:

fattar du

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

hahah

Cengo .....Unbreakable säger:

ahhahahaha

Cengo .....Unbreakable säger:

skirv du till sandra

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

hahahah


 izzi har lämnat konversationen.


Cengo .....Unbreakable säger:

de e hon från slovenien

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

vilke n sanddra är d


 Andi har lagts till i konversationen.


 Sylvia har lagts till i konversationen.


 BB har lagts till i konversationen.


Cengo .....Unbreakable säger:

min sandra

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

billy va gör du

wanni säger:

inget ja e kåt du dåp

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

hahahahah

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

wanni jude

Cengo .....Unbreakable säger:

sånt svin billy uäääääääääääääää

wanni säger:

jag har precis runkat

wanni säger:

vad gör ni

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

afan inget

sabba// säger:

hahh

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

va runka du till billy

wanni säger:

jag runka till djur sex

Cengo .....Unbreakable säger:

bögar

wanni säger:

i latex

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

afan

BB säger:

haha

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

nått nytt från Findland ?

BB säger:

carmen luvana


Ny msn! Ny Facebook! Ylli har precis skickat dig en vibb.


Cengo .....Unbreakable har precis skickat dig en vibb.


BB säger:

haha...sluta ändra mitt namn dit kål


sabba// har precis skickat dig en vibb.


 Andi har lämnat konversationen.


Sylvia säger:

VA GÖR NI PÅ MIN DATA


Cengo .....Unbreakable har precis skickat dig en vibb.


stella säger:

vad fan sysslar ni med?

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

sleiman, cengis.. sabba.. o wanni


Cengo .....Unbreakable har precis skickat dig en vibb.


sabba// säger:

mashala

wanni säger:

jag heter billy e det nån tjej här inne som vill ta mig ring mig på nr 0709556415 jag kan göra allt ni kan till o med binda mig jag gillar o ha en gummi boll i munnen o en mask på huvudet

Cengo .....Unbreakable säger:

ahahahhahahahahahah

Sylvia säger:

vem e ni

Cengo .....Unbreakable säger:

ahhahahahahahhahahahaha


 klappat & klart har lagts till i konversationen.


Sylvia säger:

o hur kom ni till min msn

Cengo .....Unbreakable säger:

fråga ylli shabani

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

T T T T T T T TT T

stella säger:

ursäkta?????

BB säger:

klappat & klart säger:

har ni börjat nu igen

wanni säger:

jag e kåtast i malmö


Cengo .....Unbreakable har precis skickat dig en vibb.


sabba// säger:

yeahhhhh

wanni säger:

ta mig ta mig ta mig

klappat & klart säger:

wanni va gör du

klappat & klart säger:

hahah


 Sylvia har lämnat konversationen.


Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

stella jag ör yll ishabani ... spelar i bunkeflo .. vill du ?

klappat & klart säger:

nej stella

klappat & klart säger:

jag som är ylli shabani.. lyssna inte på dem

BB säger:

hade du?

wanni säger:

stella jag e ylli zhuta

wanni säger:

jag e dj

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

hahahah

wanni säger:

jag e kåt vill du

klappat & klart säger:

stella?

sabba// säger:

vill ni?

stella säger:

ja vad är detta?

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

hhahah kaos

sabba// säger:

halllo någon

wanni säger:

stella vill du me zhuta

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

ja sa hon

wanni säger:

skit i ylli

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

hon äör med på alla 8 a

wanni säger:

shabani

stella säger:

vad fan vill ni?

klappat & klart säger:

jag skit i ylli ZHUTA

Cengo .....Unbreakable säger:

ahahahhahahah

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

vi vill utforska dej

klappat & klart säger:

ta mig.. ylli SHABANI

Cengo .....Unbreakable säger:

vill du knulla


sabba// har precis skickat dig en vibb.


wanni säger:

hahahha

wanni säger:


wanni säger:


wanni säger:


wanni säger:



Cengo .....Unbreakable har precis skickat dig en vibb.


wanni säger:


wanni säger:


wanni säger:


wanni säger:


wanni säger:


wanni säger:


wanni säger:


wanni säger:


wanni säger:



Ny msn! Ny Facebook! Ylli har precis skickat dig en vibb.


stella säger:

kan ni sluta


sabba// har precis skickat dig en vibb.


wanni säger:

jag e kåtast

wanni säger:


wanni säger:


wanni säger:



Cengo .....Unbreakable har precis skickat dig en vibb.


wanni säger:


wanni säger:


klappat & klart säger:

zhuta va inte avundsjuk nu

Cengo .....Unbreakable säger:

jag me jag me

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

stella ska vi på bio

Cengo .....Unbreakable säger:

stella mmmmmmmmmmmmmm kom

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

om du bjuder

klappat & klart säger:

hon vill ha mig

Cengo .....Unbreakable säger:

till geek way

Ny msn! Ny Facebook! Ylli säger:

halva inne

klappat & klart säger:

var e sandra??


 margret har lagts till i den här konversationen. Handskrift stöds inte längre eftersom inte alla deltagare kan visa handskrivna meddelanden. Handskrivna meddelanden skickas som text.


sabba// säger:

allo TURK PÅ 32 NÅGON?

klappat & klart säger:

skit i han turken


klappat & klart har precis skickat dig en vibb.


sabba// säger:

snälla

sabba// säger:

ge mig

sabba// säger:

asså jag måste för att stanna i sverige

klappat & klart säger:

du ska få en albansk av mig

sabba// säger:

jag måste få

margret säger:

?

stella säger:

asså vad fan håller ni på med?

klappat & klart säger:

stella där e du ju

15 januari - albanien-trelleborg-uganda-nydala-kongo ! säger:

vilken resa jag hittat

Cengo .....Unbreakable säger:

va bablar du om din banan flykting

sabba// säger:

yess

sabba// säger:

hon lever

Cengo .....Unbreakable säger:

jajahahahhahahahah

15 januari - albanien-trelleborg-uganda-nydala-kongo ! säger:

bästa

sabba// säger:

vill du gifta dig stella

Cengo .....Unbreakable säger:

men först alla på dig

sabba// säger:

jag har inga barn

Cengo .....Unbreakable säger:

sen gifta

sabba// säger:

ha

klappat & klart säger:

haha

sabba// säger:

oo inga pengar

15 januari - albanien-trelleborg-uganda-nydala-kongo ! säger:

15 januari - albanien-trelleborg-uganda-nydala-kongo ! vem är med ?

sabba// säger:

jag delar dig me mina kompisar

klappat & klart säger:

ta han turken.. sympati knulla skiten ur honom

Cengo .....Unbreakable säger:

oppaaaaaaaaaaaaaaa

wanni säger:

cengis vad händer

sabba// säger:

hha

wanni säger:

hahah

wanni säger:

sta ima margret

Ny msn! Ny Facebook! Ylli ! säger:

vi ses på söndag kockums 10


wanni har precis skickat dig en vibb.


Ny msn! Ny Facebook! Ylli ! säger:

fotboll

Cengo .....Unbreakable säger:

va händer

Ny msn! Ny Facebook! Ylli ! säger:

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

wanni säger:

ca

klappat & klart säger:

sandra?

wanni säger:



 margret har lämnat konversationen.


wanni har precis skickat dig en vibb.


Ny msn! Ny Facebook! Ylli ! säger:

fotboll sen bada sen ska vi till tobbans o ganga enis

Cengo .....Unbreakable säger:

hahahahahahahahhahahahahahahahahha

Cengo .....Unbreakable säger:

sta ima

Cengo .....Unbreakable säger:

nema nista

wanni säger:

nista

Cengo .....Unbreakable säger:

sta imas ti

Cengo .....Unbreakable säger:

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Ny msn! Ny Facebook! Ylli ! säger:

haaaaaaaaaj

sabba// säger:

sjuka ni e


 Ny msn! Ny Facebook! Ylli ! har lämnat konversationen.


wanni säger:

Cengo .....Unbreakable säger:

ahhaahhahahahahahhaahhah

Cengo .....Unbreakable säger:

neeeeeeeeeeeeema


 izzi har lagts till i konversationen.


 LEXI har lagts till i konversationen.


 Max DiMera har lagts till i konversationen.


 Sunrise sailing - har lagts till i konversationen.


 La Principessa har lagts till i konversationen.


 Sitta Hemma Hela 2007 har lagts till i konversationen.


Cengo .....Unbreakable säger:

hahahahahhahahahahahhahaha


 Sunrise sailing - har lämnat konversationen.


Cengo .....Unbreakable säger:

sta ima

Sitta Hemma Hela 2007 säger:

H


 La Principessa har lämnat konversationen.


Max DiMera säger:

stick!

Cengo .....Unbreakable säger:

ma joooooooooo

Sitta Hemma Hela 2007 säger:

FINNS DET NÅT

Max DiMera säger:

Y S?

wanni säger:

jag e kåt

Cengo .....Unbreakable säger:

alla på stella in o ut

Max DiMera säger:

va e de för trams

wanni säger:

nån som vill

Max DiMera säger:

hahaha

wanni säger:

?

Max DiMera säger:

evm fan e de?

wanni säger:

ta mig snälla

sabba// säger:

jag vill

Cengo .....Unbreakable säger:

sånt svin maaaaaax

Max DiMera säger:

vikken bund

sabba// säger:

e det han max från bunkeflo

Max DiMera säger:

hund

wanni säger:

jag gillar allt latex masker piskor allt

Cengo .....Unbreakable säger:

jaja svin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback