odense

jag och våffe är dumma i huvudet!!!
var på kb i lördags, efterfest i odense.

jag var så jävla packad, helt väck i huvudet. sitter på gatan utanför kb och väntar på en efterfest. det kommer fram en engelsktalande kille och frågar varför vi sitter på gatan. ja vi väntade ju på efterfest. han sa att dom skulle ha efterfest i deras turnebuss. jaja vi hoppar på. men bara så att ni vet vi ska till danmark, sa dom. men det är ju lugnt, jag har ju mitt tågkort.
bara att vi hamnade i odense, norra danmark, inte ens samma ö som köpenhamn. ja, jag minns ingenting av efterfesten, bara att vi trodde att vi skulle till köpenhamn. ja sen kostade det fan i mig skjortan att ta sig hem. kukelikul.

första dagen på boomerang idag! det var roligt och jag kommer trivas som fan!! så jävla uuuuunderbaaaaaart att jobba i malmö!!!!!!!! LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback