real love

jag är alltså så jävla förälskad i en klänning. ska köpa den imorgon!!!!! den är så fiiiiiiiiiiin!!!!! va och shoppade loss med sandra efter jobbet, hon blev helt skogstokig och köpte en massa skor! jag var bara arg för att jag inte har några pengar. men det löser sig, jag ska ta ut mina pengar i förskott. ringde till skatteverket idag och dom gav svar på alla mina frågar. får tillbaka mina pangar som drogs från denna lönen nästa månad. känner mig aningen lättad. så nu kan jag shoppa igen!! HAPPY HAPPY! mitt shoppingberoende är verkligen inte sunt, men jag måste annars dör jag av panikångestattack!!!!! so see u 2morrow my dear friend <3

nu ska jag iväg och titta på en lägenhet, gillar jag den så får jag den! hur jävla bra som helst!!

reallove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback