jucki och boggi

shit vad jag saknar pillan!! hon har i princip bott hos mig hela sommaren. nu är hon på mallis sen åker hon tillbaka till london. vi har typ varit vänner hela livet, men det är denna sommaren vi verkligen klickat! helt sjuk som jag kommer sakna henne!! vem ska jag nu sitta och filosofera med, komma på sjuka världsfrågor och andra helt sinnessjuka idéer? tillsammans kommer vi in på helt galna tankebanor.
det kommer kännas tomt!

fick precis ett samtal av nån johan, han erbjöd mig jobb som värdinna på kändisfester. jag fattade ingenting, hur visste han vem jag var och hur hade han fått mitt nummer?
en vän hade tipsat honom. jaja ok. inte intresserad.

glamourmodell är väl ett kul påhitt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback