chop me up

hade så ont i mina fötter att jag var tvungen att köpa nya skor för att kunna överleva shoppingrundan. det var lite småjobbigt, för jag ville inte ha dom. huvudsaken var då att dom var sköna! precis som mamma hade sagt.

mitt ansikte håller på att trilla av... fattar verkligen inte vad som har hänt!! har inte tid att gå till en jävla hudläkare heller. mög.

       


fatta så skönt, jobba idag, ledig torsdag, fredag, jobba lördag, ledig söndag och måndag!! PÅSKLOV!!!

så nu ska jag iväg och köpa nytt tågkort för 2000 jävla kr!! det tar emot så jävla mkt varje månad.. glömmer alltid bort det, så nu var man fattig igen :C

har planer på att öppna second hand butik!!!! det hade sandra också, träffade henne på stan igår. gick även in å sa hej till min andra gamla manager marcus!! så kul, saknar dom allihop! jaja hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback