zara

hello hello.
denna veckan gick jävligt fort. börjat jobba då va. var inte riktigt beredd på så långa arbetsdagar, men va fan det gör inget jag trivs som fan! det är kul att jag trodde att jag förstod danska innan.. för det gör jag verkligen inte. inte nu när man verkligen ska hjälpa någon och försöka att verkligen förstå vad dom är ute efter.. aja jag gör framsteg iaf :) man lär sig fortare än vad man tror. alla jag jobbar med är goa som fan, inga jobbiga typer. manuel frågade mig om jag hade silikonbröst ???!!!???!!! hahaha jag har typ världens minsta bröst. men han sa att dom såg så fasta och perfekta ut, det va därför han undrade. ok dom är ju fasta och perfekta, men ge dig silikon!? haha

det är inte bara mina pattar som är perfekta, hela mitt jävla liv. thank u god.

"en expident på women til woman tack"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback