sömnlös i perugia

malmö - sturup - bromma - stockholm - arlanda - ciampino - rom - roma termini - terni > perugia < roma termini - rom - ciampino - arlanda - stockholm - bromma - sturup - malmö


big colajoanna

vilken jävla resa.

bodde hos världens äckligaste kille, peppe klack klack, får rysningar när jag tänker på honom. äcklig lägenhet, äckliga kalsonger överallt, bajssträck i toan, gamla sopor, kolamissbrukare, aggretionsproblem åååååh äcklig!! därför sov vi bara där en natt. skulle sätta in mp3spelaren i datorn.. så råkar världens äckligaste porrfilm poppa upp. en äcklig tjock italienare som knullar sönder en liten flickas röv. kul. äckliga jävla peppe!

nä.. jag skaffade fort en pojkvän i perugia, men insåg också väldigt fort att han inte var något att ha. sååå jääävla jobbig och knäpp! han var alltså riktigt blåst. vasilis, jävla svamphuvud! stella I love you, I love you, I love you, I love you. så han dumpade jag med rent nöje.

domus the place to be. en klubb som var välbesökt av mig ock våffe. tisdag - lördag. festade så mkt att jag glömde bort var jag var, vem jag var och hur jag kom dit..? festade bort alla soltimmar också. bajs. det var på en fest jag råkade kolla på klockan.. så var den 13:00.. ja så nu är jag blekare än vad jag var innan jag åkte :C

våffes vänner var underbara. speciellt marco och pierreni och marcos hund bebeto, bello bello bellicimo!

moi, pierreni et peppebebeto
sunklya i perugiapigga


sista dagen i perugia var vi tvugna att ta det lugnt.. annars hade vi nog blivit stoppade i tullen.. :S
så vi drog med marco och pierrni till södra italien mitt i natten för att bada i varma källor. nog det mest romantiska jag varit med om i hela mitt liv. starkt månsken och stjärnklar himmel i skållhett vatten runt kall luft. la bella vita!

kommer vara hjärndöd i en vecka nu tror jag. hoppas bara inte jag gör bort mig på arbetsintervjun imorgon. hihi för jag ska till zara klockan 11:00 imorgon :D

ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback