sé a vida e

gud vad jag älskar mig själv(bara när jag har pengar). jag älskar verkligen pengar, det är det bästa jag vet. idag var jag och shoppade med mig själv igen. hur kul som helst! finns inget roligare än att spendera pengar!
ikväll vill jag verkliegn träffa min lilla josefine! det var alldeles för längesen vi träffades. men det är sånt som händer när folk går å gifter sig hit och dit. dom bara försvinner.. :C

har börjat bli aningen desperat av tanken att jag måste skaffa pojkvän. det är ett måste, men samtidigt ett inte! för jag kan liksom aldrig få någon att stanna med mig.. alltså då en lång, jävligt snygg och perfekt man pratar jag om!

mr. big kan jag glömma...

nu ska jag prova mina kläder jag köpt :D

heyho
let'sgo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback