catfight

herregud, gizmo och bella bråkar heeeeeeeeeeeela jävla tiden blir galen!! kukkatter

15:17
nu är det mer än catfight i mitt hem. hatar att bo med någon som har aggretionsproblem. så fort jag får råd flyttar jag :D

bella är en jävla horkatt lust att döda henne, capito?

19:37
träffa våffe ikväll och få se hennes nya lägehet?
annars så tar jag det bara lugnt. ska till posten imorgon för att skriva på papper :D ska kanske ta mig till köpenhamn efetr det för att skaffa mig danskt personnummer och danskt bankkonto! för på måndag kl 09:00 börjar jag på mitt nya jobb! :D :D :D

namn: stella mercedes pixie olsson
antal lampor i sovrummet: 2
senast sjuk: perugiahostan
dagens låt: juanes - la camisa negra
prenumererar på: inget
senast ringda nummer: posten
svart eller rött: svart
svart eller vitt: svart
hatar: dumma människor
färg på gardinerna: vit typ rullgardin på mitt sovrum, vita i vardagsrummet, beige/mönstrade i köket, victor har inga
handlar kläder på: zara och hm mest
tecknar mycket: jepp
kött eller inte: kött för fan
sitter helst på: röven
äter helst: mozzarella pizza, cheeseburgare och allt annat som är gott
lyssnar på just nu: harold melvin & the bluenotes - if you don't know me by now
favoritröst: pablo fransiscos
favoritschampo: herbal essences
favoritskor: jävligt svårt.. kanske ett par mörkgråa lackskor från zara med tjock ashög klack
favoritsiffra: 6
drack senast: vatten
fyller år i: november
fick i födelsedagspresent: köksstolar och massor av andra saker
färg på naglarna: pärlemorosa
hände förra veckan: herregud fest dygnet runt varje dag i perugia
dagens klädsel: mysbyxor och kofta
pojk/flickvän: nej
ska flytta till: ingenstans
favoritdialekt: skånska
bor för tillfället i: malmö
typ av hus: bostadsrätt, trevåningshus, rött tegel, 50-tal
har aldrig ägt en: slav
åker buss: rätt ofta
fick senast: ett jobb
gav bort senast: kärlek till alla mina vänner
sprang sist: igår
varför: motion
rumskompisar: gizmo och gucci
ensam senast: för 20 minuter sedan när victor va nere i tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback