irreplaceable

ledig imorgon så jääääävla skönt. ska inte lyfta ett finger. är så trött och utarbetad så att det finns inte!
träffade festim ikväll, det va kul att träffa honom igen, lika söt som alltid :D
nu ska jag och hanna titta på heroes.

och just det, måste få ut mina agressioner, JAG HATAR DEN NYA KILLEN PÅ JOBBET!!! fan vad störig han är. kan inte hans namn ens.. jag vill inte veta det! alltså så jävla trög och gör ingen nytta där. han bara går runt och drar sig håret och speglar sig. ok, alla är vi nån gång nybörjare men va fan det säger väl säg själv att man inte hänger en kavaj på en byxgalje!? cp!
han borde dessutom sluta grilla sig i solariet.
jag och bahman ska sätta honom på plats!

hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback