you are always on my mind

tjenis penis. ville verkligen sova ut idag, men det ville inte mina katter att jag skulle göra :C
fy fan i helvete vad gårdagen var jobbig. skulle hämta ut cykelfanskapet igår innan jobbet. kommer dit och då har cykelhandlarjäveln stängt på fredagar!!!! vilket jävla mongo. ja så då kom jag en halvtimme för sent till jobbet bara för jag tog bussen och det är malmöfestivalskit nu. fy i helvete vad jag hatar malmöfestivalen. jobbade åtta timmar och kände mig som världens fulaste människa, missade sista bussen hem. heidi körde mig in till stan. vi bestämde oss för att käka langos. vilken helvetes jävla lång kö det va, första och sista langosen i år! sen skulle vi såklart ta oss till mölleplatsen där mina kompisar va. det va inte så lyckat. polisen hade spärrat av allting när vi väl hade kommit in i parken. det va för mkt människor där. avspärrningen ledde till att vi helt plötsligt var instängda i parken och heidis parkering gick ut! men vi kom ut till slut. jävla festival! med brännande fötter och matosflott hängande som en mantel över oss vandrade vi bort till bilen och körde hem. sen blev det satc enda till ögonen inte klarade mer.

ikväll blir det kräftskiva hos johan och kb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback