kuk

haha alltså igår värsta otursdagen! jag å pia sticker till bulltofta för en promenad och lite motion. sen började det regna... vi var helt jävla dyngsura!!!!! haha, kör hem halvnakna i bilen. det sluta regna precis när vi kom in i stan och då kunde ju alla titta rakt in i bilen och se oss. KUL. sen väntade värsta dagen på posten, det var så jävla tråkigt att jag höll på att tuppa av. efter nån timme stoppar min chef mig och säger att jag ska bli kallad till möte för att jag har haft för många korttids sjukskrivningar (vilket menas över sex sjukanmälningar på ett år). suck. vilket inte stämmer för jag kollade det precis. har fem sjukanmälningar på 2 år, så fuck u posten! jaja inte nog med att det va dödstråkigt på jobbet, när jag skulle cykla hem fick jag punktering.. precis en bit från jobb bara. trodde att jag skulle avlida. fick gå hem till min farmor och sova där över natten. nu har jag lämnat in cykelhelvetet och är äntligen hemma igen. jag måste verkligen ta en vecka semester till. jag och våffe bestämde precis att efter två veckor i italien bara måste vi va i sthlm en vecka. hur bra som helst, så nu ska bara posten bevilja min semester. tack på förhand.

22:51 jag hatar att ta bussen i malmö. det är bara äckliga människor som åker buss här. mår illa av tanken. alla säten ser helt sönderpissade ut också, så jävla äckligt! längtar efetr hassan!!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

ja stella, klart du ska till stockholm en vecka! :D

2006-08-15 @ 14:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback