knullhora

ja då sitter man här igen, ont i ryggen ont i benen, träningsvärk och huvudvärk. ja det vanliga... typ. alltså efter en dag på posten. men seriöst det jag har gjort idag är inte ok. jag stod fan i en stor jävla mörk lokal och sorterade icareklam!!!!!!!!!!!!!1111?????????????+ SJÄLV!!!?? I FYRA TIMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!111?? jag har ont i mina ögon efter det. inte nog med ont i ögonen, ont i själen. aj.
jaja nog med postensnack. igår så skulle jag ju ha tjejmiddag och filmkväll. blev inte riktigt som planerat. mina girls hade bestämt att dom skulle dra ut och festa istället. så dom kom hem till mig och använde min lägenhet som en festlokal. blev smått irriterad när jag skulle gå och lägga mig, att dom fortfarande vrålade och höjde musiken som jag precis hade sänkt. jag skulle liksom upp klockan fem på morgonen dagen efter. men ja, dom hade kul iaf :D
eftersom jag inte kunde somna började jag smsa med daniel istället. den jäveln, längtar tills vi ska träffas!

me and waffle

vänta nu kommer inte hanna imorgon?
nä nu ska jag fan bara slöa resten av dagen, kränga snacks och kolla på film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback