knaaaaaaaaaaas

14:10 vaknade av att busschaffören skriker "HAALLÅÅÅ, HALLÅÅÅ, HAAAAAAAAAALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅEEEE!!!, vakna vart skulle du av?" ååh nej somnade på bussen hem i morse. precis så jag gjorde när jag skulle hem från helvetesnatten i båstad. fast då var det aningen värre, vaknade upp i köpenhamn då.
 
det där jag skrev om gårdagen att jag absolut inte skulle gå ut mer och att jag kanske skulle ta det lugnt ett tag... jaaa det sket sig kan man ju säga! ganska ordentligt också. hahaha jag dör av gårkvällen. det började med att jag och ulla åker till bjärred, det var trevligt och så.. träffade hästapollarna, proppade i mig 1kg godis, chillade ja det va lugnt och fint.. tills jag och våffe fick för oss att supa till det och dra till tisdagsklubben. gud, tack stella för att du tar hand om dig själv så bra! det blev heeeeeeeeelt jävla galet. tisdagsklubben va asroligt, för mkt sprit dock. efterfesten däremot kan jag bara beskriva med fyra ord.. ett två tre fyra. hejdå!

party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback