I envy the wind

monsunregn i malmö och såklart var jag ute och cykla i det!
tredje gången den här månaden larmet går när jag går ut från en affär!! det finns fan ingenting i min väska som piper sen när man går igenom allting.. så jävla störigt! trodde först att det va mina zarasandaler, men dom hade jag inte på mig idag.. hmm. börjar fan tro att nån opererat in ett larm i min kropp.

min bror är en hallick. han försöker gifta bort/sälja mig till två män på jobbet. dom håller för tillfället på att buda över varandra.. tror att det handlar om 5 hus i afrika och 100 kameler !!?? mmm visst! viggo kan ju alltid öppna en kamelkebap-restaurang. det hade säkert blivit populärt i malmö.

viggo och jag

Kommentarer
Postat av: erika

Idag pep de oxå när jag gick ut ur butiker! & när jag gick in i dom.. helt skumt! jag bestämde mej för att det var ett tecken på att det var dags att sluta shoppa! haha!

2006-08-26 @ 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback