34 grader och sol

hello! jag gick ju loss hårt igår. det fick jag inte! men ja det va asball :D va hemma hos sandra årup på förfest. både sandra, bumbi, karin och madde har likadana soffor, that's just so cute >.<
vi skulle till lovin igår, men där va vakterna skinkiga, så vi stack till plysch istället. att dansa till latinhouse när man heter stella kan bli farligt, jaa om man står bakom mig då alltså :D tror jag trampade sönder många fötter igår, sorry..
natten slutade med md. sen somnade viggo och bahman brevid varandra, how sweet

idag är det tvättning, packning och planering som gäller, kukelikul!

12:58
börjar få panik på mig själv! ska fundera på om jag ska till sthlm eller inte efter italien. det är så att jag har dåligt med pengar och dåligt med boende när jag kommer va där. hinner ändå inte träffa alla som jag vill träffa under en dag då?... bajs. men sthlm finns kvar, bara kommer nån annan gång istället.

guccilove
kan man bli sötare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback